SAKA!!! Bagai Mana Nak Kesan Kalau Ada & Cara Mengatasi - Ustaz Sharhan Shafie SHARE MANA TAHU ADA DALAM KELUARGA KITA

loading...




SAKA!!! Bagai Mana Nak Kesan Kalau Ada & Cara Mengatasi - Ustaz Sharhan Shafie
SHARE MANA TAHU ADA DALAM KELUARGA KITA

 Macamana kalau nak tau keluarga kita ada SAKA & cara mengatasinya, ceramah oleh Ustaz Sharhan Shafie.

AL-FADHIL USTAZ SHARHAN SHAFIE adalah pengamal perubatan Islam yang telah lama bergiat aktif dalam mengubati pesakit-pesakit misteri gangguan jin & syaitan. Beliau berasal daripada Machang, Kelantan. Mendapat pendidikan awal di Sek. Keb. Air Merah dan Sek. Men. Arab Shamsul Maarif. Kemudian beliau menyambung pengajian tinggi di Kolej Ugama Sultan Zainal Abidin (KUSZA) Terengganu dalam jurusan Bahasa Arab.

Selepas itu menyambung pelajarannya ke Mesir selama 3 tahun. Beliau mendapat belaian tarbiyyah secara langsung daripada gurunya bernama SYEIKH WAHID ABDUS SALAM BALI (tersohor di kalangan para mua’lij perubatan Islam). 

 

Beliau pernah menuntut ilmu dengan guru-guru yang tersohor dalam perubatan Islam seperti di KAFUR-SYEIKH (Mesir), TANTA, DASUK dan MANSIYATUL ABBAS selama 6 bulan. Kini beliau mempunyai 1000 anak murid di seluruh tanah air yang mengikuti pengajiannya. Selain mengadakan kuliah dan kelas komprehensif, beliau turut membuat pembentangan kertas kerja mengenai Perubatan Islam menangkis kejahatan Ilmu Hitam di Institut Pengajian Tinggi seluruh Malaysia.

Berita mengenai pengamalan perubatan beliau turut disiarkan didalam surat khabar Mesir apabila beliau berjaya mengubati seorang peguam yang diganggu jin wanita yang berusia 2000 tahun (jin yang wujud pada zaman fir’aun laknatullah). Dengan kemahiran beliau mengenai selok belok perubatan Islam, adalah diharapkan masyarakat kita dapat mengambil manfaat dari setiap seminar/bengkel yang dijalankan.
Loading...

0 Response to "SAKA!!! Bagai Mana Nak Kesan Kalau Ada & Cara Mengatasi - Ustaz Sharhan Shafie SHARE MANA TAHU ADA DALAM KELUARGA KITA"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close