SUBHANALLAH !!! TERBONGKAR MENGAPA KITA DILARANG LANGKAH BADAN MANUSIA,KERANA STRUKTUR TULANG SEPERTI NAMA RASULULLAH S.A.W.( SILA SEBARKAN!!)

loading...

SUBHANALLAH !!! TERBONGKAR MENGAPA KITA DILARANG LANGKAH BADAN MANUSIA,KERANA STRUKTUR TULANG SEPERTI NAMA RASULULLAH S.A.W.( sila sebarkan!!)




Penemuan baru, atau mungkin kita baru sedar? Setelah telapak tangan yang menggambarkan nama Allah, kini terbongkar bahawa tulang manusia sebenarnya juga berbentuk tulisan nama Rasulullah Muhammad. Seperti yang dapat dilihat pada gambar berikut:

Seperti yang tertulis dalam Al Qur'an:"Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segala penjuru dan pada diri mereka sendiri, hingga jelas bagi mereka bahawa Al-Quran itu adalah benar. Tiadakah cukup bahawa sesungguhnya Tuhanmu menjadi saksi atas segala sesuatu? (QS. Fuslihat : 53).

Adakah anda tidak melihatnya? Ada semacan kod / mesej kaligrafis tersembunyi di balik struktur bentuk tubuh manusia yang diciptakan Allah.Sebuah nama iaitu ,, Muhammad (yang bermaksud; yang terpuji).

Banyak sekali masyarakat Indonesia yang begitu mencintai Nabi Muhammad SAW, lalu bagaimana kecintaan Rasulullah kepada bangsa Indonesia? Pada Majlis Riyadhul Jannah di Kampus UIN Maulana Malik Ibrahim Malang yang dihadiri puluhan ribu orang, KH Muhyiddin Abdul Qadir Al-manafi, pengasuh Pondok Pesantren Asy-Syifaa Mahmuudiyah, Sumedang berkata;

bahawa Rasulullah SAW sangat mencintai Bangsa Indonesia.KH Muhyiddin Abdul Qadir Al-manafi pun menceritakan ketika beliau bertemu dengan ulama-ulama besar di samping makam Rasulullah SAW. Pada masa itu ada seorang ulama, bernama Al "Allamah Al" Arifbillah Syaikh Utsman melihat KH Muhyiddin Abdul Qadir Al-manafi dan bertanya tentang nama dan asal usulnya. Setelah Syaikh Utsman tahu beliau berasal dari Indonesia,

Syaikh Utsman ini lalu menceritakan sebuah rahsia yang belum pernah dibuka kepada sesiapa, dan ini adalah satu berita gembira bagi umat Islam di Indonesia. Syaikh Utsman mengatakan dulu beliau bersama gurunya pernah berziarah ke makam Nabi Muhammad SAW. Guru Syaikh Uthman yang dimaksudkan ini juga adalah guru yang sama dari gurunya Prof. Dr. al-Muhaddits as-Sayyid Muhammad bin Alawi al-Maliki. Ketika berziarah Guru Syaikh Uthman ini langsung masuk ke dalam makam Rasulullah SAW.

Di sana, Guru Syaikh Uthman bertemu secara langsung dengan Rasulullah secara nyata bukan mimpi dan beliau melihat lautan manusia di Hujrah Syarifah. Lautan manusia yang begitu sangat banyak dilihat sepanjang mata memandang. Beliau lalu menoleh ke suatu tempat, yang ternyata terbentang luas tak terhitung, disana ada sekumpulan orang yang wajahnya berbeza dengan wajah orang Arab dan jumlahnya adalah terbanyak diantara sekian lautan manusia yang ada di Hujrah Syarifah.

Guru Syaikh Uthman pun terkejud dan bertanya kepada Rasulullah SAW, "Ya Rasulullah, siapakah mereka?"Rasulullah SAW menjawab, "Mereka adalah kekasih-kekasihku yang mencintai dari Indonesia".

Guru Syaikh Uthman ini kemudian menangis terharu dan terkejut. Lalu beliau keluar dan bertanya kepada para jamaah, "Mana orang Indonesia? Aku sangat cinta kepada Indonesia". Semoga ini menjadi khabar gembira bagi umat Islam di Indonesia di mana sahaja berada. Teruslah berjuang dan berdakwah agar umat Islam di Indonesia khususnya boleh terus dan terus mencintai Nabi Muhammad SAW.

Wallahualam ..Sila bahagikan, agar menjadi amal pahala yang terus mengalir, sambil banyak orang memuji kebesaran Allah.Sumber: bagime
Loading...

1 Response to "SUBHANALLAH !!! TERBONGKAR MENGAPA KITA DILARANG LANGKAH BADAN MANUSIA,KERANA STRUKTUR TULANG SEPERTI NAMA RASULULLAH S.A.W.( SILA SEBARKAN!!)"

  1. kalau betul cintakan rasulullah, jangan buat cerita palsu. buat apa yg Allah suruh, tinggal apa yg Allah larang. x perlu reka2 cerita yg mengarut.

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close