ULAMA MALAYSIA DAKWA BERMIMPI JUMPA IMAM MAHDI !!! JANGAN BACA KALAU ANDA TAK BERIMAN !! KIAMAT TAK LAMA DAH NI !!

loading...
ULAMA MALAYSIA DAKWA BERMIMPI JUMPA IMAM MAHDI !!! JANGAN BACA KALAU ANDA TAK BERIMAN !! KIAMAT TAK LAMA DAH NI !!



Paklong telah mendapat makluman daripada seorang sahabat saya, beliau ini memang rajin, kuat mengaji dengan ramai Tok-tok Guru terutamanya di pondok serta pusat pengajian tradisional di bahagian utara dan pantai timur tanah air. Pelbagai pusat pengajian dihadirinya, namun beberapa minggu lepas suatu kisah diceritakan oleh salah seorang guru beliau menyatakan bahawa beliau bermimpikan Imam Mahdi ra.



 Anda semua nak percaya atau tidak artikel saya ini terpulang kepada anda semua namun apa yang saya tahu sahabat saya ini seorang yang terpercaya dan guru beliau juga seorang yang amat soleh, warak, dan masyhur dalam kalangan ulama-ulama' pondok tanah air. Nak tahu lebih lanjut? Lihat dan baca ini.



Sememangnya, jika kita lihat kepada situasi dunia sekarang segala petanda, isyarat telahpun tersedia berlaku. Umat Islam sedang dikepung, ditindas teruk. Benarlah sabda baginda Rasulullah saw di bawah.

 Telah bersabda Rasulullah SAW; "Tidak akan terjadi hari kiamat, sehingga kaum Rom turun di kota Amaq (lembah Antioch, Selatan Turki) dan di Dabiq (dekat Aleppo, Syria). Kemudian datanglah suatu pasukan yang menghadang mereka dari Madinah, yang berasal dari penduduk pilihan bumi. Dan ketika mereka sudah berbaris-baris, maka berkatalah orang Rom, Biarkanlah (jangan kalian halangi) antara kami dengan orang-orang yang memisahkan diri dari kami (yang masuk Islam) untuk kami perangi. Maka kaum Muslimin berkata, Demi Allah, kami tidak akan membiarkan kamu memerangi saudara-saudara kami. Dan ketika mereka (Al-Mahdi serta para pengikutnya) telah sampai di Syam, keluarlah Dajjal. Dan ketika mereka sudah bersiap-siap untuk berperang, mereka berbaris dengan rapi. Tiba-tiba, ketika waktu shalat sudah masuk, turunlah Nabi Isa Ibn Maryam a.s." (HR. Muslim dari Sayidina Abu Hurairah R.A)



Sabda Rasullullah s.a.w: "Kamu akan mengadakan perdamaian dengan bangsa Rom dalam keadaan aman lalu kamu akan berperang bersama mereka menentang satu musuh dari belakang mereka. Maka kamu akan selamat dan mendapat rampasan perang, kemudian kamu akan sampai ke sebuah padang rumput yang luas dan berbukit-bukit, maka berdirilah seorang lelaki dari kaum Rom. Lalu dia mengangkat tanda salib dan berkata: "Salib telah menang!", maka datanglah seorang lelaki dari kaum Muslimin dan membunuh lelaki Rom tersebut lalu kaum Rom telah berlaku khianat dan terjadilah peperangan demi peperangan. Dimana mereka akan bersatu menghadapi kamu di bawah 80 bendera dan di bawah setiap bendera terdapat 12 ribu bendera". (HR. Ahmad, Abu Dawud, dan Ibnu Majah)



Dalam hadis diatas digambarkan terdapat terdapat satu persepakatan antara kaum Muslimin dan bangsa Roman sekarang ini dikenali eropah dan pakatan ketenteraan mereka dikenali sebagai NATO. Kaum Muslimin di ajak bersama-sama dengan pakatan mereka untuk menentang musuh yang menjadi ancaman kepada mereka dan juga kaum muslimin. Ternyata pakatan eropah ini sudah mempunyai rancangan tersendiri iaitu mereka hanya ingin memperalatkan kaum muslimin bagi mencapai tujuan mereka.

Mereka memberi bantuan persenjataan dan ketenteraan kepada kaum mujahidin kaum muslimin tetapi apabila kemenangan dicapai oleh mujahidin mereka mendakwa sebenarnya yang menang adalah pakatan salib. Pakatan Salib Yang Dinaungi Knight Templer Terdapat banyak sekali koleksi hadis-hadis berkenaan siri peperangan seumpama Armagedddon ataupun Peperangan Dunia ke-3 yang disabdakan Rasullullah s.a.w sebahagiannya digelar 'Hadis-hadis Fitan'.



Takut Paklong dengar, nak tulis panjang-panjang satgi hampa malas baca, jom dengar apa Tuan Guru Abdul Hadi Awang cerita  pasal hari- hari akhir zaman ini.



Sekarang ni hampa nak buat apa lepas baca ni? Ambil Quran, buk surah Kahfi, baca terjemahan dia, hayati apa yang Allah kata pada 10 ayat awal dan akhir. Lepastu baru hafal.



Loading...

0 Response to "ULAMA MALAYSIA DAKWA BERMIMPI JUMPA IMAM MAHDI !!! JANGAN BACA KALAU ANDA TAK BERIMAN !! KIAMAT TAK LAMA DAH NI !!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close