Allahuakbar..Ibu Kucing Mengiau Tanpa Henti Seakan-akan Menangis Melihat Anaknya Ditikam dan Disembelih Putus Kepala Depan Mata !

loading...

"Ibu kucing tu seakan menangis..betul-betul menangis..ya, ianya cuma binatang namun masih punya naluri sebagai ibu..bayangkan depan mata, dua ekor anaknya ditikam dan disembelih hingga kepala hampir putus.."
Allahuakbar..Ibu Kucing Mengiau Tanpa Henti Seakan Menangis Lihat Anaknya Ditikam dan Disembelih Putus Kepala Depan Mata !





Beberapa keping gambar yang sangat menyedihkan di mana seorang ibu kucing berkabung di atas kematian kedua anaknya yang dibunuh dengan kejam di cina.
Salah seekor anaknya maut di tikam,seekor lagi hampir putus kepala dipercayai di sembelih.Mayat kedua anak kucing tersebut ditemukan oleh seorang perempuan tua yang telah menjaga kucing tersebut setelah kehilangan tempat tinggal di bandar Xian selama bertahun.
Difahamkan Wanita tua tersebut bernama Young Sering memberikan makanan dan menyediakan kotak pada kucing itu ketika ia menemukannya.
Akan tetapi penduduk ditempatnya tidak semua mencintai kucing,kebanyakan mereka takut dengan kucing terbiar karena membawa penyakit dan perosak.
Puan Young meninggalkan kucing itu di dalam kotak sekitar jam 07:00 Apabila dia kembali lima jam kemudian ia menemui dua anak kucing yang baru saja membukak mata itu dengan keadaan sangat memperihatinkan





Manakala si ibu hanya mampu mengigau tidak henti henti seolah menangisi kematian anak anaknya dan enggan untuk meninggalkan anaknya
Loading...

0 Response to " Allahuakbar..Ibu Kucing Mengiau Tanpa Henti Seakan-akan Menangis Melihat Anaknya Ditikam dan Disembelih Putus Kepala Depan Mata !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close